تم الحل مشكلة في رابط تحميل Tomb Raider

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من التعليقات.
اقسم بالله هذا قهر , انا مقهور, راح عليا 2 جيجا , انا لما بحمل من جوجل درايف لازم التحميل يقف كده , دايما يحصل كده لما احمل من جوجل درايف , تبقي بتحمل عادي فجاة سرعة التحميل تقف وتبقي 0 وعمرها ما تزيد تاني ولو سبتها لسنة كمان , فا ينفع واالنبي ترفعلي اللعبة علي اي موقع تاني غير جوجل درايف يعني بحيث اثناء التحميل يظهري النسبة المئوية للتحميل وكده , وياريت لو ترفعو تورنت بس بسيدز عالية بس يعني باقصي سرعة تحميل عندي اللي انا بوصلها لما النت يكون حلو او بوصلها في المتصفح العادي (100 - 115 )

المرفقات

Comments

Z

zaza7

-- || مٌراقب عام || --
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
google drive اجمل خدمة عرفتها بحياتي

يمكن بسبب سرعة الخط عندك هي المشكلة والله اعلم

بس حضرتك بتستخدم برنامج Internet Download Manager؟؟

التورينت ايضاً خدمة جميله بس بشرط الي تسحب منو الملف سرعة الرفع تكون عنده جميله ولا بتأخذ وقت طويل في التحميل

بالتوفيق اخي اتمنى تحصل على مبتغاك

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
عندي internet download manager بس سعات التحميل بيوقف وبحتاج اجدد الرابط وكده , انا خايف بقي فجاة التحميل يقف ويقولي حدث الرابط عشان الاستكمال و ميتحدثش , فا التحميل هيبوظ بردو

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
طيب بجهز لك ملف التورنت وبرفعه لك اليوم

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
جرب التورنت هذا

هنا

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
بيظهرلي كده يا برنس !! مش بتظهر الملفات ولو دوست حسنا مش بتحمل لان اصلا مفيش ملفات بتحمل ! وبجرب احمل من اي تورنت تاني من مواقع تانية بتظهر عاادي وبتحمل بسرعة 120 كب !

المرفقات

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
فا ارجوك ممكن تشوفلي حل في ملف التورنت ده ؟

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

ズمـارٍفَلُسًٌُُ★

Famous Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة
فا ارجوك ممكن تشوفلي حل في ملف التورنت ده ؟
ذا لانه عن طريق رابط بيتاخر 5 دقائق عشان يجيب معلومات الملف وتقدر تتختار حسنا وبيحمل معاك بعد 5 دقائق

المهم هذا هو الملف

مرفوع على سيرفر rdp وسرعة رفع واحد قيقا

ومجرب على جهاز اخر والملف يرفع ويحمل

https://gamezone.to/up/do.php?id=2954

Y

youssef_ismaels

New Gamer
علـم دولـتي
لعبتي المفضلة

ذا لانه عن طريق رابط بيتاخر 5 دقائق عشان يجيب معلومات الملف وتقدر تتختار حسنا وبيحمل معاك بعد 5 دقائق

المهم هذا هو الملف

مرفوع على سيرفر rdp وسرعة رفع واحد قيقا

ومجرب على جهاز اخر والملف يرفع ويحمل

https://gamezone.to/up/do.php?id=2954

الف شكر اخي <3 انا حملت فعلا التورنت من الرابط الاخير ده وظهرلي حجم الملف ودوست حسنا وتمام بس هو عامل Connecting to peers ولسه محملش ! يعني لسه مفيش سرعة تحميل عليه , لازم استني 5 دقايق يعني عشان يعمل connect peers ولا ايه ؟ ولا هو مش هيحمل ابدا عشان مفيهوش seeds ؟ واسف علي ازعاجك كثيرا بمشاكلي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من التعليقات.

آخر المراجعات